Saturday, March 17, 2007

college buddies

lingaw kaayo ko gabii kay nagkita na pud mi sa akong mga college buddies: noel, gerome, ug jeff. nameet pud nako ako friend si paul. mao jud ni sila ako mga friends sa college labi na si noel nga sige nako kuyug kay classmate man pud mi.

una, nagdinner mi sa chef d' angelo sa greenbelt 1.nanglibre man si noel kay sweldo niya. as usual, late sila tanan. si noel ang pinakauna miabot sa mga late. tapos si gerome. dayon si jeff. si paul mga 9 na, pero wa man ko kabalo nga kuyug diay sya.

pagkahuman sa chef, naghike-hike mi sa greenbelt 3. mura sad mig mao. mibalhin mi sa teriyaki boy sa greenbelt 1 pag-abot ni paul. si jeff na pud nanglibre. milakaw si gerome ug una kay naa pa man sya work (sa sykes).

nabuntagan mi sa bed space sa greenbelt 3. nangchicks man sila. miapil na lang sad ko. enjoy kaayo kay nindot man gud sila kauban. puro kwartahan kuno. cge rag kwenta sa ila kwarta kung sakto pambayad. may unta mautro. pero murag ako na jud ang manlibre sa sunod . . .

No comments: